wtorek, 29 stycznia 2013

 
                                    Prolog.

   Czyli tak to wszystko wygląda... Wielki świat ? Nie wiem czy się tu odnajdę ,może tak może i nie. Nie wiem po co wszystko spisuje do tego głupiego zeszytu. Popieprzonym pomysłem było zaczynać drugi kierunek studiów AWF i to teraz ... teraz kiedy czuje się taka samotna. Ale dobrze ,że przeprowadziłam się w końcu z tego Żyrardowa, bo czułam się tam jak 5 koło u gównianego wozu ,gdzie wszyscy wiedzieli ,że chłopak mnie zdradza ,ale nie wiedziałam o tym ja ... Powieem Was strasznie kur*wa miłe uczucie !! Ale cóż muszę być twarda. Mam brata , Błażeja dooobre bydle . Kocham go :) ! Siedzę teraz w naszym nowym mieszkaniu na parapecie  , patrze przez okno słucham zamulającej piosenki http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=2ntKgLxgY9s&NR=1 i czuję ulgę . Jutro mam iść do nowej pracy ,a tak mi się nie chce ,żę jakby za moją niechęć płacili mi pieniądze ,oczywiście że byłabym milionerką baaa nawet miliarderką, ale swoimi pięknymi oczami nie zarobimy na siebie razem z bratem a chcemy żyć tak aby nic sobie nie odmawiać. Może powiem coś o sobie ,bo może kiedyś nie będę pamiętać jaką byłam osobą i co przeżyłam. Jestem Alicja ,ale często mówią na mnie Zadziora ,to pewnie dlatego ,że nigdy nie odpuszczam. Potrafię być wredna i mówię wszystkim wszystko prosto z mostu . Mam 155 cm i tak jestem KURDUPLEM ,ale przecież małe jest piękne ;D  Może to dziwne ale mam wieeelgaśne bursztynowe oczy i ogólnie podobam się sobie bo przecież o to chodzi. Myślę ,że będziecie poznawać mnie dalej w następnych etapach mojego życia. To chyba koniec na dziś ;> Idęę w kimę ,bo jutro nowa praca o wujaszka   Andrzeeejka <33 Loffki dla niego :D A co i tak sobie żyjemy :D



______________________________________________________________________________
Moje wypociny na dziś ,sory za język ,ale nie lubię zbytniego słodzenia a takie można często spotkać na blogach. Prosiłabym o komentarze i krytykę bo  jestem tu zupełnie nowa i nie wiem co i jak. A i przepraszam za wszelkie błędy składniowe i ortograficzne . Pozdrawiam ~~> Annie.

8 komentarzy:

  1. Racja, małe jest piękne i niech tylko ktoś spróbuje zaprzeczyć! :D
    Chętnie zajrzę tu jeszcze pośledzić losy Alicji :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://setball-for-hope.blogspot.com/, Misu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i zapraszam, zawsze bedziesz mile widziana :)
      Ja u Ciebie jestem stałym bywalcem ;D
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Również tu zajrzę :) pozdrawiam i zapraszam do siebie na II rozdział http://pokijestem.blogspot.com/2013/01/iidopoki-biegniesz-przyszosc-jest-blisko.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno przeczytany :> Zapraszam i cały czas będę informować o nowym rozdziale ,który pojawi się jutro w godzinach popołudniowych:D

      Usuń
  3. ja też tu zajrzę :)
    styl zapowiada się inny, zobaczymy co z tego wyniknie xd.
    swojego nie podaje, bo widzę że już zajrzałaś, więc trochę bez sensu :d
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj u mnie styl to plątanina myśli ,piszę to o czym myślę :> Tak zagladam do ciebie i zagladać będę :> Dzieki :>
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ciekawie się zapowiada, czekam na więcej :)
    Masz fajny styl pisania, oryginalny i może nie zrozumiały dla innych i własnie to jest zajebiste, pisz tak dalej :)
    Zapraszam do mnie i prosze o rady:
    http://i-bez-wzgledu-na-wszystko-graj.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń