niedziela, 10 lutego 2013

Małe Zmiany



    Małe zmiany



Na samym początku chciałam przeprosić ,że nie dodałam dwóch postów przez weekend ,ale się rozchorowałam i nie dałam rady. Następny rozdział pojawi się już jutro. Ale też korzystając z uwagi chciałabym wprowadzić 3 nowych (ważnych) bohaterów.

         Krzysiek Ignaczak

            


34 letni reprezentant Polski i libero rzeszowskiego klubu. W jego życiu właśnie się zawirowało ? Może i będzie miał wpływ z Alką ? Hmm ...Przyjaźń ?? Zobaczymy.


Anastazja Drylewicz



Ma zaledwie 23 lata i namiesza (POZYTYWNIE) w życiu Alicji ,która potrzebuje teraz przyjaciółki.Ale jak się poznają jak zmienią swoje życie na lepsze ? Okaże się.:)

Łukasz Żygadło


33 letni rozgrywający reprezentacji i pierwsze skrzypce 
rosyjskiego klubu Fakieł Nowy Urengoj od 3 lat jest po rozwodzie   i uznał ,że czas wrócić z zimnej Rosji na stare śmieci. Ale pytanie w jakim klubie zagra ?



                                                   ~~~~
Jeszcze raz przepraszam za te zmiany ,ale nie wyrabiam się. Jedyne co mogę obiecać ,że rozdziały będą dłuższe i mam nadzieję ,że ciekawsze. Pozdrawiam i zapraszam do komentowania tego posta to może wprowadzę kolejne zmiany. ~~>Annie

2 komentarze:

  1. ŁUKASZ <3 aaaa, tak! Sama właśnie zaczęłam o nim pisać, jakoś tak mnie natchnęło!
    Czekam z niecierpliwością zatem! :)
    Zapraszam na dziesiąty rozdział.
    http://bowoczachjestwszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń